De ledenlijst is een belangrijke lijst voor de vereniging. Daarmee kunnen leden elkaar vinden en kan ook het bestuur de leden vinden. Deze lijst wordt bijgewerkt door de secretaris en wordt 1 keer per jaar aan alle leden verstrekt via het clubblad. Daarnaast is het mogelijk om de actuele lijst in te zien als lid. In sommige gevallen sturen we het naar leden op.
Echter dat betekend wel dat het bestuur haar best doet om de gegevens up-to-date te houden. Regelmatig worden er leden gebeld met de vraag of de details op de lijst actueel zijn en/of er wijzigingen zijn.
Dit kan u natuurlijk zelf ook. Daarmee bespaart u het bestuur een hoop werk en kunnen wij ons weer gaan richten op andere zaken. Het bestuur is immers druk zat.
U kunt ons helpen door uw actuele gegevens te sturen naar de mail van de secretaris en eventuele wijzigingen zelf door te geven. Als u twijfelt of uw correcte gegevens staan ingevuld? Stuur dan ter bevestiging en voor de zekerheid uw actuele gegevens zowieso even door.
Enkele leden zijn vergeten hun e-mail adres op te geven. Sommige zelfs hun telefoonnummer.
Geef dus a.u.b. de actuele gegevens door aan de secretaris en help het bestuur een handje met het actueel houden van deze lijst!
Het bestuur